«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

حسین انتظامی امشب مهمان «جام‌جم» می‌شود (۲۰ شهریور)

  • کد خبر: ۱۸۳۵۸۸
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
حسین انتظامی امشب مهمان «جام‌جم» می‌شود (۲۰ شهریور)
قسمت دوم برنامه «جام جم» با حضور حسین انتظامی به بحث درباره سرگرمی‌سازی و تولید محتوا در رسانه‌هایی مثل تلویزیون می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه در قسمت‌های قبل به موضوع سلبریتی‌ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی در قسمت اول و ابراهیم داروغه‌زاده در قسمت دوم موضوعات بحث برانگیزی را روی آنتن صداوسیما مطرح کرد.

قسمت سوم این برنامه امشب دوشنبه، ۲۰ شهریور ماه با حضور حسین انتظامی به روی آنتن می‌رود و در این قسمت به ذائقه‌سازی برای مخاطبان می‌پردازد. اینکه تلویزیون در این سال‌ها برای تولیدات محتوایی و برنامه‌سازی‌های سرگرم‌کننده و سریال‌ها پیرو ذائقه مخاطب بوده است یا برای او ذائقه سازی کرده است.

حسین انتظامی از مدیران رسانه‌ای است که سال‌ها در حوزه مطبوعات فعالیت داشته است. از آخرین مسئولیت‌های او در سینما می‌توان به ریاست سازمان سینمایی دولت قبل اشاره کرد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت‌های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

ویدئو‌های منتخب این برنامه از هر قسمت در صفحه مجازی برنامه به آدرس jamejam_irib@ قابل دسترسی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->